dimarts, 25 de setembre del 2012

Sorteo de un Bag-in-Box de 5L!

¿Bag-in-Box? ¿Y qué es eso? Si os preguntáis como son nuestros productos y si realmente el sistema de envasado del Bag-in-Box es el adecuado para conservar el vino en optimas condiciones, la mejor manera es probarlo, no?
Para empezar bien la semana, os anunciamos que desde hoy, martes 25 de septiembre hasta el martes 9 de octubre, podeis participar en nuestro primer sorteo en nuestro perfil de Facebook. El premio, un Bag-in-Box de 5L de vino tinto, rosado o blanco (dependiendo del gusto del ganador). Por eso os pedimos que para participar, cumplais tres sencillos pasos:

1- Darle "Me gusta" a nuestra página en Facebook.
2- Escribir en este post qué vino preferís: Tinto, rosado o blanco.
3- Compartirlo en vuestro muro para que corra la voz.

El sorteo se realizará el día 15 de octubre y nos pondremos en contacto con el ganador para pedirle sus datos y poderle enviar su premio.

Esta promoción es válida para toda España y Francia.

Facebook no patrocina, avala ni administra de modo alguno la promoción, ni está asociado a ella.





¿Bag-in-Box? I què és això? Si us pregunteu com són els nostres productes i si realment el sistema d'envasament del Bag-in-Box és l'adequat per conservar el vi en òptimes condicions, la millor manera és provar-ho, no?
Per començar bé la setmana, us anunciem que des d'avui, dimarts 25 de setembre fins al dimarts 9 d'octubre, podeu participar en el nostre primer sorteig. El premi, un Bag-in-Box de 5L de vi negre, rosat o blanc (depenent del gust del guanyador). Per això us demanem que per participar, compliu tres senzills passos:

1 - Donar-li "M'agrada" a la nostra pàgina a Facebook.
2 - Escriure en aquest post quin vi preferiu: Negre, rosat o blanc.
3 - Compartir-en el vostre mur perquè corri la veu.

El sorteig es realitzarà el dia 15 d'octubre i ens posarem en contacte amb el guanyador per demanar-li les dades i poder-li enviar el seu premi.

Aquesta promoció és vàlida per a tot Espanya i França.

Facebook no patrocina, avala ni administra de cap manera la promoció, ni està associat a ella.


Visitadnos en nuestra web/ Visiteu-nos a la nostra web www.vinspages.com

3 comentaris: