dimarts, 13 de novembre del 2012

Bag-in-Box de 5L de vermut negre.

El Vermut Negre és un vi aromatitzat que s'utilitza habitualment com a aperitiu. Té un gust amarg, pro sense ser-ne un excés i l'aroma recorda el conjunt d'herbes que s'utilitzen per elaborar-lo. El Vermut s'obté de la maceració en una barreja hidroalcohòlica de diferents herbes i flors, tot i que principalment s'utilitza artemisa amarga. Posteriorment cal fer-li un tractament per estabilitzar-lo. Tot hi que l'anomenem Vermut Negre (per contraposició amb el Vermut Blanc), el seu color es un daurat fosc, bronze.

El Bag-in-box de 5 litres és un envàs modern i pràctic que permet treure'n el vi lentament (copa a copa) sense perill que es faci malbé. Alhora pot conserva-s'hi per molt temps (anys) fins i tot un cop començat. Disposa d'una pràctica aixeta antigoteig, que va precintada per assegurar el producte. Alhora el reduït volum i el cartró resistent permeten posar l'envàs directament a la nevera. Us el podem servir per unitats o en caixes de 3. 




 El Vermut Negro es un vino aromatizado que se utiliza habitualmente como aperitivo. Tiene un sabor amargo, pero sin ser un exceso y el aroma recuerda al conjunto de hierbas que se utilizan para elaborarlo. El Vermut se obtiene de la maceración en una mezcla hidroalcohólica de diferentes hierbas y flores, aunque principalmente se utiliza artemisa amarga. Posteriormente hay que hacerle un tratamiento para estabilizarlo. Aunque lo llamamos Vermut Negro (por contraposición con el Vermut Blanco), su color es un dorado oscuro, bronce.

El Bag-in-box de 5 litros es un envase moderno y práctico que permite sacar el vino lentamente (copa a copa) sin peligro de que se estropee. Al mismo tiempo puede conservarse mucho tiempo (años) incluso una vez empezado. Dispone de una práctica grifo antigoteo precintado para asegurar el producto. A su vez,el reducido volumen y el cartón resistente permiten poner el envase directamente en la nevera. Os lo podemos entregar por unidades o en cajas de 3.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada